Hur är det möjligt?

Seriöst alltså? Jag fattar inte. Varje gång jag kikar igenom vår litteraturlista till estetkursen så inser jag att HOPPSAN! där var det visst en yttligare bok som vi skulle ha..Jaha ja..Vad göra liksom? Bara o köpa en till då. Lite lurigt det där..Vi bearbetar ju knappt den litteratur vi har, å ändå ska vi ha fler böcker? Hm..me not nöjd. Jag har varit ambitiös hittills alla fall. Har hunnit fått undan lite skolarbete. Det är inte illa pinkat nu när kl är 11. Tvättmaskinen är färdig om ngn timme o jag har en riktig hemmadag framför mig. Om man skulle få för sig att dra fram snabeldraken också då kanske?? Hm..maybee...

Kommentarer
Postat av: Karlsson

Du gumman! Stressa inte ihjäl dig! Pssst...man behöver inte läsa alla böcker pärm till pärm man plockar ur det som är intressant. Funkar gör bra det. Hör av dig om det är någon bok eller komp. du behöver har ju en drös. Haha...

Syns imorgon smöla. Kram

2008-10-16 @ 11:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0