Hm, var ska jag börja?

1. har hittat en kanonfin födelsedagspresent till pappa som fyller år på söndag. Ska in till stan o hämta (o betala) den imorgon. 2. Har kommit in ett matkoma efter lunchen, vad göra? KAFFETIME! 3. Att göra listan är lång. Kommer inte hinna allt idag, det är bara o inse. Hm, vart ska jag börja? Vilken ände liksom?? Åh..jobbigt. Måste dammtorka lite härvar alla fall. Ser icke skoj ut o jag tokstör mig på dammet. Seeeegt. Solen tokskiner o det är jättegôtt ute. Funderar på att ta en promead o hämta flis sen. Om det inte vore så att man har sjukt mycket att behöva ta med sig som vanligt på fredagar..Vi får se. Kan ju inte cykla eftersom vagnen ska med :( Måste lösa det. Åh, nu kom jag på en sak till jag måste göra. Flisans dagisschema.. Nej, här har jag verkligen inte tid o sitta. Måste sätta på lite kaffe o kanske slänga i en tvätt. Fram med dammtrasan o köra på! Kl 18 kommer det 2 personer som betyder ofantligt mycket för mig. Eva o Ove. Ove sak få massage o vi ska bjuda på lite gott att äta o dricka. Ska bli så himla kul o ses igen. Helt underbara o roliga människor så kvällen kommer bli toppenbra. Jag tänkte faktiskt att vi skulle göra tacos...mmmm...o sen smulpaj med trädgårdsbär o marsansås till efterrätt ;) mumsfillibabba. Dä ni!!

Kommentarer
Postat av: mamma

ha en trevlig fredagkväll. krama flisan från oss.

2008-10-17 @ 14:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0