Frustrerad..kanske lite arg tom

Är bara förnamnet på mitt närvarande humör. Kan inte gå in på det närmare men jag vill ha tillbaks Ballerina i min klass. Det är inte det samma utan dig, hur ska jag stå ut..Vill bara skicka största bamsekramen till underbara Vickevire o Ullis för utan er så vete fan om jag hade orkat. Tack för att ni är ni. Haft drama idag. Inget blir som man har tänkt sig o ibland är det bra o ibland är det inte alls bra. Vi har gjort mycket skoj idag. Jag gillar drama. Jag gillar att agera (agera hahaha som om jag vore värsta skådisen liksom..) o spela lite apa. Spelevink liksom :D Men idag är spelevinken lite pissed off. Återkommer med sin strålande karisma under dansen imorgon. Nu ska jag leta efter mitt block. Vete fasen vart det är. Hm, hur har det fått fötter? Måste leta lite innan det är dags o hämta sötis. Vet ni vad jag är sugen på? EN JÄVLA MASSA VFU!! jag vill ut o träffa mina underbara barn.. SÅ vilken tur att det är snart då :D vecka 45-48 så smäller det högt, UH VA SKOJ DET SKA BLI. Sen är jag såå sjukt sugen på paj med vispgrädde..Åh.. Det lär jag göra på fredag. Funderar på att baka ngt gott till min pappa också som fyller år på söndag. *puss på pappi* Pratade med pappi imorse o vi har bestämt att vi ska se nya Bond filmen "Quantum of Solace?" tillsammans. Det är lite våran grej, Bond alltså..Finns ingen annan som jag skulle vilja se den filmen med. Bara MIN pappa. Appropå det..tror jag ska ringa pappa nu.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Gumman....usch e så låg just nu :( Vill bara dra täcket över huvudet och gråta bort dagen! Ja borde verkligen sluta tänka på det men hur?

Lördag - ses då?

2008-10-15 @ 16:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0