Dans för hela slanten

Wow, vilken dag. Sen att jag bara inte kommer kunna röra mig imorgon är ju en annan femma. Seriöst, när i hela friden gjorde JAG! en kullerbytta senast??? Typ 20 år sen minst.. Långdans o ringdans, snäckor o portar. Det var kul, helhjärtat askul!! Ser verkligen fram mot mer dans. Är inte så totalt ograciös som jag trodde, även om det sitter långt inne o svänga i stora svävande rörelser o allt det där andra som vi gjorde när vi vandrade 3 o 3 över gymnasiksalsgolvet. Har insett lite saker. Måste köpa nya träningsbrallor. Frös idag o me don´t like frysa. Borde ta med mig lite typ handduk o deo efter sånna danspass. Lukta lök är inte min grej. Huga. Det var väl det just nu.. Sen att det står 7000 andra saker på borde-köpa-listan mja..det löser sig när jag vinner typ 118 miljoner kr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0