Att inte tänka, bara göra

Det var syftet på draman idag tror jag. Att inte tänka, bara göra. Sånt gillar jag, jag gillar draman för många anledningars skull, men främst för att det är bara så kul o givande att improvisera och framföra saker. Jag storstrivs!! Tur att man har så trevliga klasskompisar också. Skönt att ni finns o förstår. Har inläsningsdag resten av dagen, oväntat men skönt. Har ju som sagt lite saker o fixa...å framförallt saker att skriva. Skola på torsdag igen, vi får se om det blir dans nu då. Vi har missat tokmycket för vår lärare är sjuk(skriven?) o vi har inte haft ett enda danstillfälle hittills. Jättesynd måste jag säga. Har förstått att C är kanonduktig o bra på att förklara o lära ut. Håller tummarna för lite dans lite senare i veckan. F.ö till er som vet..jag är skakis o är väl inte riktigt gamla goa Sara just nu..men snart så ska ni se att tokfia är tillbaks igen.

Kommentarer
Postat av: mamma

vi väntar på tokfia!

2008-10-06 @ 16:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0