Äntligen egentid.

JA!! Äntligen egentid, men det är ju inte utan att ha asdåligt samvete för det. Lilla smulisen är ju alltid med mig annars o det är inte lika kul (även om det på sitt sätt är lite lättare) o vara själv. Jag åkte alla fall till ikea. Ikea är kul o bra. Flis älskar stora affären (som hon säger) o idag trots att det är lönehelg så var det inte så där tokmycket folk som man kunde tro. Jag kom hem med planerade inköp + självklart sånt som inte står på listan. Mycket fint får jag säga även om jag glömde typ hälften av det jag skulle ha där :( Suck.. jag MÅSTE alltså till Ikea snart igen. Attans också ;)

Kommentarer
Postat av: Vickivire

Hej!

Va mysigt at gå runt på Ikea! Själv sitter jag på jobbet och drömmer mig bort och hem...suck



kram kram

2008-10-26 @ 13:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0