Åh hej o hå

Å kom igen nu..ta tag i livet. Så...lite till..nehej inte det.. Gick in i matkoma efter maten. Luften gick ut som i en smygpunka i ett cykeldäck..helt ovetande o slog tröttheten på. Detta har gjorts hittills: Börjat med en reflektion, läst klart mina sidor för kommande dramaredovisning, plockat ur de gamla sängkläderna, ätit mat, bloggat :) Läst klart en bok, tvättat en maskin tvätt o nr 2 snart klar. Ska hinna innan kl 15: dammsuga, plocka ur diskmaskinen, slänga i tvätt 3!. 3 realistiska mål, det borde jag klara, kanske bäst o sätta igång så man ligger lite plus med tid för en gångs skull? Åh hej o hå..kan ngn snälla hjälpa mig upp ur soffan? Känner mig lite baktung..

Kommentarer
Postat av: natalie

ah shit vad mkt du gör :O

2008-10-02 @ 13:28:25
URL: http://nataliepalm.blogg.se/
Postat av: Sara

I feel you woman... i feel you

2008-10-02 @ 22:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0