Vilken pissig avslutning på en kanonhelg

Att en hemresa skulle bli så vansinnigt lååååååååång hade jag aldrig kunnat tänka mig. Flis hade film o jag kunde ha allt fokus på vägen. Fram tills Karlskoga var allt toppbra, väglag o trafik lite lagom så där. Men vad händer sen?? Hamnar givetsvis bakom en seeeeeeeeeeg långtradare. Han skvätter ner min bil totalt så nu finns ingen spolarvätska kvar i bilen..*grrr* försöker jag köra om lägger han sig medvetet lite förmycket åt mitt håll så jag inte kommer förbi...Fan va sur jag är på egoistiska långtradarchaffisar..(bästa grannman J..jag tänker givetsvis INTE på dig. Du är bäst ju!) Flis film tog slut strax efter Kristinehamn..på med barnskiva i bilen..o vilken fart det blev i golfen när det kom ljus på vägen i höjd med UNIVERSITETET...Fatta att mitt tålamod var borta..ligga i 80 km/h från Karlskoga..ÅHHHH PANIK..FLYTTA PÅ DIG DITT STORA ÅBÄKE!! Nu är vi hemma igen. H har städat o tvättat! HImla skönt o komma hem då faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0