Typ restless legs..

Kunde verkligen inte komma till ro igår. Låg o vred o vände på mig hur länge som helst. Det kändes som att mina ben inte klarade av att slappna av utan värkte när jag legat still för länge. Idag är jag bara astrött i hela kroppen. Det är väl ngt skräp som är på väg tänker jag. Jag ska sjunga o spela idag. Spela kan jag nog göra, men sången får komma från barnen. Flis får vara hemma idag med sin pappa. Hon är inte fräsch på ngt sätt- lite blek o matt. Ska slå en signal till bvc sen för att kolla med sköterskan vad det kan vara. Förväntar mig inget mirakelsvar, men nåt alla fall. Det är tisdag. Jag fattar inte att det är 4 långa arbetsdagar kvar innan jag får bädda ner mig i sängen o ligga där o slippa gå upp. Det blir o knapra panodil idag. Älskar att vara på VFU, men just idag har luften gått ur o jag orkar inte. Fy vad jobbigt :( Nu ska jag o mina restless legs släpa in oss i duschen o se om man blir piggare. Börjar kl 9 idag..slutar 18.. Hoppas o ber att liten flis är bättre tills i em så hon orkar gå till dagis imorgon.. Jag har verkligen inte tid att vara hemma. Jag vill göra min vfu o bocka av den direkt så det är gjort. Inte behöva gå ut under mitt jullov (för då har jag en jävla massa skrivande framör mig..) Nej, måste verkligen ta tag i livet nu. Ha en bra dag. Blev väldans negativt detta idag.. Orkar inte vara rolig idag

Kommentarer
Postat av: Sara

Det ordnar sig alltid, det tar bara tid... Du kommer igång snart igen och Lill Flis också!

2008-11-11 @ 12:42:09
URL: http://vaxlanda.blogg.se/
Postat av: mamma

Det är fullmåne, man sover inte mycket då. puss och blås till er båda.

2008-11-11 @ 12:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0