Status

Ingen feber, men då kanske ska tilläggas att jag käkar panodil...Matlust lika med noll..intag av dryck går bättre. Inte illa va mamma? Flis är återställd misstänker jag..hon klättar efter väggarna o det är jobbigt att underhålla när man själv inte är på topp..känner verkligen igen mig i det du skrev gumma. Idag har vi alla fall bakat. Vi gjorde kokosmuffins. Alldels lagom o vi satt ner o grejade smeten. Vi slockande som 2 små ljus efter lunchen- 1½ timme senare vaknar Flis o puttar på mig.."Vakna mamma!!" Åh...vill sova meeeeera.. men vad göra? bara ge sig upp igen. Jag skäms nästan för att erkänna vilken dålig mamma jag har varit idag. Filmmys på soffan nästan hela dagen. Inte orkade jag laga lunch heller..blev pannkakor som fanns i frysen. Middag kommer sambon få stå för (igen) för jag orkar inte. Handen på hjärtat..shit vad sliten jag är. Vet inte hur jag ska palla morgondagen, men är jag dålig imorgon såå vad göra liksom? är febern inte borta så har jag inget val..

Kommentarer
Postat av: mamma

mera dricka, mera dricka, mera dricka!!!!

bra. kram

2008-11-12 @ 19:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0