snömys

Vi tog oss en liten promenad på em medans det fortfarande fanns lite ljus ute. Snömys på hög nivå. Hittade en lekpark så gissa om det vart mycket bus för Flisen? Vi hade verkligen så mysigt o var så där gött rosiga om kinderna när vi kom in. Underbar räksoppa med hembakat bröd var pricken över i- tillsammans med en pronaxen dvs.. dumma förkylning som äter upp min kropp innifrån.. Ska snart gå o lägga flis. det har varit en lång dag så det ska bli skönt o vila en stund tillsammans med henne. Gumma- hoppas du får en bra helg på jobbet. Höras söndagkväll? Nossefin.. vi kommer o firar dig till veckan, vilken dag passar? Slutar sent på tisdag men annars så borde jag kunna de flesta dagar. Ballerina hoppas du hittade det jag rekomenderade..sjukt svårt att beskriva.. Att jag inte mms:ade dig istället? Hm.. lätt att vara efterklok.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha ja blev lotsad av en grinig klimakteriekärring som idiotförklarade mig "Det finns tuuuuusentals merlot-viner!!!". Fick ta ett annat :-D Vinet = not so good...kvällen = very, very good.... I'm on a roll!!



Puss och kram gumman!

2008-11-22 @ 23:57:03
URL: http://peaceofcakeblog.blogspot.com
Postat av: Evelina

Haha ja blev lotsad av en grinig klimakteriekärring som idiotförklarade mig "Det finns tuuuuusentals merlot-viner!!!". Fick ta ett annat :-D Vinet = not so good...kvällen = very, very good.... I'm on a roll!!



Puss och kram gumman!

2008-11-22 @ 23:58:10
URL: http://peaceofcakeblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0