SE DIG FÖR BLINDSTYRE!!

Blir så less på bilister som inte ser sig för. Höll på att bli påkörd idag. FY fan.. På min egen gata där vi bor dessutom. Gubben rusade ut ur sin bil..SE DIG FÖR BLINDSTYRE sa han till mig. Då vart jag vansinnig på den högre nivån. DET ÄR 30 km/h på denna gata o dessutom har JAG företräde så se dig för själv istället för att skälla på mig. Jag körde inte för fort, men vill gärna gå in med mitt barn som sitter i bilen o SPYR..du kanske vill ta över??? Nej, trodde inte det. BRA! helt allvarligt funderar jag på att sluta köra bil. ALLA JÄVLA FARTDÅRAR, BLINDSTYREN OCH OMDÖMESLÖSA IDIOTER som finns därute kommer ju ta livet av mig i förtid..VART I HELVETE LÄRDE NI ER O KÖRA BIL??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0