Men vad händer egentligen?

Jag mår verkligen inte bra jag heller..Dricker varm mormorsaft för min hals är inte att leka med. Vakande inatt av att jag hade ont när jag skulle svälja. Idag blev flis dålig igen, o nu på kvällskvisten kom febern smygande. Alvedontime igen o nässpray för den rinnande näsan. H tar en vabb-dag imorgon. Onsdagen lämnar vi som ett öppet kort. Min status..seeeeg som fan själv. Somnade på soffan under bolibompa, med en liten trött o varm Flis på mig. Tack smulis för att du värmde upp en genomfrusen mammi. Morgondagen presenterar sångsamlig med gitarrspel. Jag kan spela men sången får de andra stå för. Långdag imorgon slutar 18, men har min planeringstid de 2 sista timmarna. En kul överraskning för dagen var ju att när jag o flis dök upp imorse så stod det att Tiffany (en kurskompis från KAU) skulle göra sin resterande VFU på samma ställe som jag. Alltså inte samma avdelning, men i huset. Guuuud va skönt o prata med en likasinnad igen. Jag har en grymt bra handledare, men hon går ju inte estetiskt lärande.. även om hon är mycket estet på sitt eget sätt. *bäst* Summasummarum..FÄRJAN på 5:an en timme nu, CSI i sängen 21-22 sen toksnark o hoppas att lilla hjärtat får ro i kroppen o sover all night long. *gumma..krya på dig älsklingssyster..Kärlek* *Ballerina..skulle ringa dig om jag hade röst till det..men inte idag gumman. Kärlek på dig o Kenzo med*

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh det låter roligt ! Var det förskola du var i ? Inga fel att få positiv respons ! Jag har det också jätte bra ! Håller på att förbereda lektioner och det känns skönt att ha stort ansvar också ! Det går över förväntan på idotten , och ännu bättre på musiken ! :) hehe , bild har jag inte haft än men ska ha det i veckan ! suuper skoj :) haha ja det gör vi , i dec ja du har rätt det känns jätte långt borta ! Kram

2008-11-10 @ 20:27:38
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0