Glada Älgar!

Här var det hi o här var det hå här var det glada älgar!! En söt sång med rörelsedans som blir helt jätteskoj om man får med sig både barn o vuxna. Har med andra ord lekt, sjungit och dansat med mina barn idag. Det är så kul. Att läsa till förskollärare är nog o förmodligen bland mina bätttre beslut i livet. Har gjort en del no no.. men det här är ju SJUKT KUL!! Imorgon kommer gitarren på gästspel igen o innanlunchsamlingen blir fantastisk. Har repat in lite ny musik i min repotoar..Me rock on gura liksom! hehehe..Ok inga värstingrocklåtar.men...ey vad slår Ville Valross o Pelle Jöns? Just det, hämtade flis idag o blev tillfrågad om jag ville se filmen H fick se igår. Vilka godningar..Så duktiga så på att veta vad som är rätt o vad som är fel. Äter bra med gaffel och kniv. Varför hon inte gör det hemma är en annan femma. Väl hemma så lagade jag korvstroganoff med ris o morotsstavar till. Nu är det Nicke Nyfiken o matkoma som gäller..Soffmys för soffpotatisarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0