Efter lång natt vankas lång dag

Sov så otroligt dåligt inatt. Huga. Efter lång natt vankas lång dag. Jag har varit trött i kroppen idag, känns att jag inte är riktigt på topp. Vi har ingen feber alla fall, och Flis har klarat 2 hela dagar på dagis utan att bli dålig igen. Kors. Hämtade Flis o åkte hem idag, lagade korvgryta o pasta. NOLL inspriration till matlagning idag. Smaka si så där, men Flis åt först upp det som var på hennes tallrik o sen det som var på min. Nu sitter vi här i soffan o har låtit matkoman falla över oss. Jisses, idag lär jag somna som en liten gris alla fall. Hoppas resten av familjen gör detsamma. Planer på veckan..Vfu. Planer till helgen..till Örebro för att hälsa på mormor o A. Ska bli så mysigt. Saknar er. Nej.. om man skulle ta o fixa det sista i min planering kanske? Inte mycket kvar, mest lite plock..men gött o vara klar lite tidigt. Har haft en lättande samtal med min mentor. Tack gode gud för att det finns människor man kan vända sig till när man är rådvill själv..TUSEN TACK!

Kommentarer
Postat av: Evelina

När kommer min gumma till gbg då? :( Saknar er som bara den ju!! Livet är inte sig likt utan Sara!

2008-11-18 @ 23:08:15
URL: http://peaceofcakeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0