Dagisbaciller

Åh herregud...kommer man ut till ett yrke där man kommer vara ständigt sjuk eller? Jag har varit på vfu i 3 underbara veckor, stortrivs o mår gott när jag är med mina sötisar. Men..snorpussar, nysningar i fejjan och hostattacker där slemmet flyger.. Jo tjenna.. hur i hela friden ska man hålla sig frisk? Å en annan sak. Jag får bryt på barnes tics när de är förkylda..snörvel, host/krax eller dra in snor alldels för långt in i hövvet..My gooood. Fick en go kommentar idag av en mamma.."så..du är fast anställd här nu eller?" Nej, sa jag.. är lärarstudent och har 2 år kvar..."jaha..det var ju synd..vår familj tycker så otroligt bra om dig.." MEEEEN..tack o thanks a million.. Då är det helt ok med dagisbaciller när de kommer från mina bästa goaste barn..kom o gosa med mig ni..det är helt ok.

Kommentarer
Postat av: GT

Men Du bästa G ! Det vet du väl att snart så fixar du vad som helst för baciller bara du gått i dem en tid!! Du kommer vara frisk som en nötkärna sen !! Kramelikram GT

2008-11-21 @ 09:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0