å nu då?

Det har varit en lång dag. Klockan ringde kl 06 för oss alla 3 i huset.. Flis har varit hos farmor hela dagen o jag har haft vfu o H jobbar..fortfarande. Vi ligger o myser i soffan smulis o jag, ska strax hoppa in i duschen o förbereda inför morgondagen. Hon mår bra nu mitt lilla hjärta, varit på topphumör hela dagen o haft en jättemysig dag med farmor helt för sig själv. TACK UNDERBARASTE FARMOR..du är verkligen en klippa o det är bara kul o köpa en blomma som uppskattning. Prinskorv, potatis och spenat. Supersmaskigt o gottis i våra magar. Imorgon ska jag bjuda min barngrupp på glass. Min näst sista dag för den här gången..o imorgon är de ändå rättså många på plats så då passar det verkligen att bjuda mina godingar på ngt gott. Måste iväg till affären o fixa det sen bara..om jag inte kan få H att ta vägen förbi affären o fixa det åt mig..ska nog ringa honom nu.

Kommentarer
Postat av: mamma

jag skulle också vilja vabba. Annan gång kanske.kraaaam

2008-11-26 @ 19:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0