Trevlig/otrevlig dag

Det har varit en bra dag. Riktigt bra dag. Förrutom en sak då..Det hände ngt riktigt lurigt på lektionen idag. Läraren gillade verkligen inte vissa av oss. Typ 3 av oss blev syndabockar o blev ett gäng oberäkenliga fnittriga småtjejer som behövde extra koll. Herregud! VEM störde vi? Ingen alls...Vi kommenterade TYST vad de andra sa och antingen höll vi med eller hade en annan tanke. NEJ, inget skitsnack eller ngt sånt. Läraren sa att hon gärna lyssnade på oss, men gav oss ingen chans till att prata.. Tråkigt, för det hade kunna bli en riktigt kul lektion.

Åkte till pappa efter skolan o blev bjuden på lunch. Mysigt som bara busen. Tack så mycket.

Tôlat med granntanta en stund idag. Helt fantastiskt att jag fått en sån go familj i huset brevid. Love fam Andersson :)

Hämtade lilla smulisen på förskolan o fick otrevliga nyheter. Flis har blivit biten..igen..av samma barn som sist. Jag är uppgiven och arg. Jag skulle kunna göra tillvaron lite jobbig känner jag, men nu ska det snokas lite istället.
Men en riktig tråkig vändning på en annars trevlig dag.

Jag mår bättre. Hallelujah för penicillin! Är trött som grisen bara.. hoppas det släpper snart.
Ska slappkolla lite lyxfällan nu.. man kanske lär sig ngt o få ett tips eller 2 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0