supersara

När jag gick o la mig igår var jag trött i kroppen o helt slut.
När jag vaknade imorse hade jag feber o ena ögat typ igenkleggat så att säga.
Gick till skolan ändå. Skolan fick mig på bättre humör, mycket tackvare alla dessa härliga människor som finns där. Det finns även mycket underligt folk där...men i stort sett en hel hög av härliga människor.

Lite krasslig så här på kvällskvisten. Känner mig seg och orkeslös. Att-göra- listan är typ låååååååååååång imorgon. Har så mycket att göra så jag fattar inte hur det ska gå till rent praktiskt att genomföra dem.
Supersara to the rescue!

Ikväll har jag o min sambo haft egentid. Vi frågade morfar och Christine om de ville vara barnvakt och få lite mat. När de kom så åkte vi direkt och det hade inte varit ngt problem alls. Flis hade kört med morfar o C tom fått sig ett bad. Vi hann med lite shopping (presenter till smulisen) och en sväng till blomsterlandet. Konstaterande..blommor är dyra.

Nu ska jag borsta tänderna och falla i säng. Ofattbart hur en förkylning kan få en helt ur balans. Sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0