smaskens o okunniget

Idag har inte kännts som en riktig arbetsdag. Jag har varit på min praktikplats med totalt sett 7 barn i hela huset. Det har varit spridda skurar och ingen har gjort ngt speciellt utan bara varit. Bäst idag var helt klart sagostunden jag hade med 2 bröder precis innan jag slutade o fredagsfikat som min handledares dotter gjort. En tokgod kladdkaka och vitchokladcheesecake sweet sweet jesus. Jag skulle kunna sluta äta godis om jag bara fick lite sånt gott kladd på helgen. HUR GOTT SOM HELST!!!
Snart kommer A-M o ska hjälpa mig med power pointen. Jag är så så dålig på denna lilla märkliga maskin.
Förstår inte vad det är man ska göra o så står det i hjälpmenyn att
"skriv din fråga så hjälper jag dig".
Vad får jag för svar? "Tyvärr, Sara du är ett lost case. Klipp o klistra ett collage istället så blir det bättre..."
Ok, så sa inte datorn på riktigt, men den skrev att "jag förstår inte din fråga". Trevlig dator va? Kunde jag skriva en bättre fråga så kunde jag förmodligen hela grejen med power point också. S-K-I-T!

Vi hade en himla mysig tillställning här igår. Våra trevliga vänner Josefin, Ella o Jonas kom hit o grillade. Det blev skumpa och vin. Mycket lugnt då jag skulle upp tidigt dagen efter o åka till Vfu´n. Men vi hade så mysigt, så kul och belv sjukt mätta. Att vakna mätt dagen efter är en märklig känsla. Barnen lekte otroligt bra ihop. Inget bråk om grejer eller ngt. Lilla pluttan E diggar Flis stenhårt o skulle nog helst av allt vilja vara en ryggsäck på henne i ur o skur.
Nu ska jag fixa lite här hemma
hepp o hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0