Planering,plugg och presenter

Inga pengar pass eller piljetter här inte :) Jag kör med planering, plugg och presenter just nu.
Vilken grej att fylla år (inte mig själv att tillägga) och planera detta i detalj, fixa ALLT innan dess och dessutom hinna få ihop tid att fixa lite presenter...
Flis fyller ju 2 på söndag, samma dag som det är mors dag :)
Mamma/mormor-svärmor/farmor styvmor? Listan blev lite längre än vad jag trodde...
Hm.. jaja, det löser sig.

Borde ha bakat idag, men det gjorde jag inte. Borde ha dammsugit och grejat lite idag, men det gjorde jag inte. Borde ha fixat lite blommor till mina blomlådor, men det har jag inte gjort heller...
Vad har jag gjort då da för att få dagen att gå? Ärenden, handlat mat, egoshopping, fikat med granntanta :) tvättat en maskin och diskat en maskin. Hur kan en dag gå så fort? Har ju i snitt hundra planer på en dag, men sanningen är den att det inte riktigt blir som man tänkt sig. Eller hur?
Ja just det..har plockat in SJUKT mycket ren tvätt i byrås och garderober. Om ca 45 min ska jag hämta smulis. Undrar vad vi ska hitta på idag då... Tänkte cykla o hämta henne, men det susar bra i träden här så jag vete fan...Bil o körkort är bra, skönt och en vardagslyx. Så är det.

Frågan är vad jag ska hitta på fram tills jag ska hämta Flis...Hm..
Plocka lite mer tvätt? VARFÖR TAR DEN ALDRIG SLUT???? Den klonar sig o sprider sig fortare än ogräs i huset..Hjälp. Tvätten tar över!!!

Träffade en himla go familj imorse på parkeringen på förskolan...Eriksson/Wedin- ni är ju bara för underbara :) Löööööööve you.
Grattis till en efterlängtad plats.
Nej, nu ska det läggas på ett kol o köra en stund innan det är dags att hämta älsklingen
heppåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0