Häll vetemjöl i koppen

En ren svordom rakt upp o ner för att uttrycka och summera min totala glädje för idag. Kanonväder, kanonhumör från alla oss 3 i familjen, lite shopping en myspromenad med flis och en himla trevlig sväng till Mariebergsskogen med morfar o christine.
Dagen började som sagt tidigt tidigt...men hur mycket har inte vi då fått ut av dagen???
Jag funderar ärligt på att snöra på mig mina bra gå ut o gå skor och ta en promenad med stavarna. (Blir inte ngt idag: mjölkmagen krånglar..läs längre ner)

Imorgon börjar det en ny vecka. Är allvarligt intresserad av att b-a-n-t-a. Jag vill bada om en månad eller 2 o jag MÅSTE bara bli lite mer fit så att säga. Tror jag ska göra ngt jag aldrig gjort tidigare. Jag ska hoppa över en lagad måltid till lunch o ersätta med pulver. Har hör att det ska funka fintfint.
Jag har lite ångest just nu. Nej, jag har inte handlat nåt för flera hundra kr igen...Jag har precis fått i mig en bit operalängd o det smakade bara helt...GUDOMLIGT.Fan också. Det smakar mer dessutom o det är inte bra. Ska inte ta mer skräp idag. Socker är ju inte bra. Speciellt inte 20 på kvällen...
Ska studsa in i duschen o beakta min minibränna som infinnit sig under helgen :)
Hoppas o ber att alla har haft en lika tokbra helg som jag, Henrik o Flis.

Kommentarer
Postat av: mamma

motionen för helgen var väl att lasta bilen vid ikea, eller hur? kul som bara den!

2008-05-11 @ 21:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0