Droppkran

Okej, lite äckelvarning utfärdas härmed!! Hoppa över ett par rader om du är vemelmagad.
Min näsa är värsta droppkranen! Hur vidrigt som helst. Jag har ju bihåleinflammation o käkar penicillin sen 2 dagar tillbaks, nu är jag lite orolig för min näsa. Utan att avsölja för mycket så kan man säga att "droppet" som kommer ut inte ser..eh..mja..hm..Det ser helt enkelt inte bra ut.
Jag ligger minus på lukt just nu men huga..det ser inte bra ut. Funderar på o ringa sjukvårdsupplysningen o fråga vad det kan vara.
Jag VET vad det är i vanliga fall, men nu vete fasen.

Mina bekymmer från gårdagen har väl kan man säga lite tillfälligt löst sig si så där. Jodå, plan 2 verkade funka fint. Tack o lov för det, vart lite orolig där ett tag.
Nu ska jag sätta mig till rätta och vara lite amitiös med skolarbetet som ska in på fredag :)

Kommentarer
Postat av: mamma

ska va så där. typ senap

2008-05-28 @ 13:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0