då kör vi

Nu är det bara o ta ett djupt andetag, kavla upp armarna på min tröja och sätta igång. Åh my gooooood vad grejer jag har att göra idag. Vet inte ens vart jag ska börja.
Jag har precis varit o lämnat flis (på cykel. Lite gratismotion och skönt med frisk luft. Sen att Flis ÄLSKAR sin cykel och "cykelvälm" gör det hela lite roligare o värt lite motvind.

Det här ska göras idag.
1. Hänga en tvätt
2. Plantera 3 blommmor i en rabatt
3. Till min trevlga vän på kommunhuset o lämna inkomst uppg och bevis för att jag är studerande.
4. Baka kokosrutor
5. STÄDA med allt vad det innebär. INKL slänga ut det vedervärdiga trädet som står i vardagsrummet- en riktiga dammvippa som aldrig blir ren.
6. Handla inför helgen (tar med sambo o barn på det lite senare)
7. Tvätta 2 maskiner till
8. Förmodligen kanske ev till apoteket. Jag har fått ngt skräp i ögonen o är genomförkyld. Dags för lite peparat av den högre nivån.
9. Hämta flis kl 16

Japp, då vet ni vad jag har att göra idag. Skrivs det inget mer idag så beror det förmodligen på att jag är helt färdig o snarkar gott med ett vinglas i handen och en kudde bakom ryggen i soffan-
Glöm inte att kolla in NWT imorgon. Flisen är med i tidningen. :)
Ha en finfin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0