världens sämsta syster...

Usch, idag känns det som om jag kommer krossa min storasysters hjärta eller alla fall höra hur extremt besviken hon kommer bli på mig. Jag har insett att jag kan inte sjunga på bröllopet. Jag går runt o är stressad över att inte ha någon vidare röst nu o att ta en ton låter så förskräckligt. Det kommer inte bli bättre för att jag går runt o pressar rösten, snarare bara värre. Måste ringa til kantorn o förbereda henne att det får bli en annan lösning. Jag fixar det inte...
Snart dags o lämna in arbetet! håll alla tummar så inte T halsugger mig totalt!
hepp

Kommentarer
Postat av: Ferhat

God morgon

Sovit gott inatt?

Ha en bra dag

2008-03-20 @ 08:26:35
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0