Varför går tiden fort när man har kul?

Imorgon är sista dagen på VFU för denna gången. Det gör ont i hjärtat för guldklimparna på Klippan är det härligaste som finns. Önskar att jag fick bära med mig en liten G (handledare) i fickan o alltid få bra o trygga visdomsord efter vägen.
Underbara härliga VFU...Jag kommer snart tillbaks! längtar redan.
Himla skoj att träffa Josse o Ella på dagis. Lilla pluttan... jag kommer att hålla ett vakande öga på dig smulan så fort jag kan o har möjlighet.

Fick smörgåstårta o ett paket av sambon o dottern igår. Ett jättefint pilgrimshalsband. Tack mina smulisar.
Gumma kikade förbi på kvällskvisten. Tack goa du...Ingen riktig födelsedag om inte du är här... Tack för örhängen (love them) o det finafina halssmycket.. Det kändes så rätt. Mitt i prick. Flis säger tack hon med för sitt paket.

Händer idag? Mja.. not much. Jag börjar bli förkyld o det kom som ett paket på posten efter en vecka på förskolan.Gör inget känner jag, men bara inte rösten försvinner. Ska ju sjunga på bröllopet om 2 veckor...Känns inte bra måste jag säga. Halsen är som ett sandpapper :(
Jag?! får försöka spara rösten o se om det blir bättre.
Snart dags o hämta Flisen. har hunnit hem o pluggat lite.
Måste börja få ordning på mitt fördjupningsarbete oxå.. Lite mycket nu lite lite tid.. Hm..
ha en fin dag o kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0