total down

Mina guldklimpar på Vfu har smittat ner mig med ngt trevligt. Jag är hes o börjar bli förkyld. Inte bra.
Fryser som en liten smurf o skulle behöva 2 dagar i sängen för att kurera mig. Tiden finns tyvärr inte till det så jag får göra det bästa av situationen.
Min handledare T gillar inte mig. Han har dissat mig 2 ggr /mail nu o det suger verkligen. Blir down av sånt.
Känns motigt att börja med ett arbete som inte kommer att mottagas av vänliga ögon.

Fick bara dålig kritik av H på maten jag lagade ikväll. Inget var bra :(
Flis mumsade alla fall.

Slut på vfu idag, vemodigt o sorgligt. Jag saknar barnen redan...Mina småå favvosar.Kommer o hälsar på snart. Det lovar jag.

Snipp snapp slut så hoppas jag denna dagen snart är slut.

Grattis Sandra 29 år!

Evelina.. förlåt att jag inte ringt upp dig, kankse senare, men itne just nu. JAg har så dåligt med röst :(
kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja ibland är det inte mycket som är bra min vän, o sjuk också. Vilken skit! Men det blir bra vet du. Lite schlager till helgen kanske?! KRAM

2008-03-13 @ 09:49:33
URL: http://josefinewedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0