Skräll!!! ( o spöken)

Ingen Carola i finalen i globen!!! jippi säger jag, dags att lämna kronan vidare till Perelli!!!
Är hos mammis Örebro med lilla flis. Hur mysigt som helst. har skålat i singstar ikväll. Kanonkul. SÅnt blir det att skaffa!
Lite jobbigt när det står att man suger typ, men va fan.. med lite vitvin i blodet så går det mesta.
Jobbigt med mic.. måste fixa den känslan fram till syrrans bröllop.
Appropå det. Jag o syrran var på bröällopsmässa idag på Örebroslott. 3/4 frågade om det var jag som skulle gifta mig...syrran vart nog lite neg på det. MEn men... jag är ju inte ens förlovad liksom så steget till bröllop ligger LÅNGT bort även om det ngn gång skulle vara trevligt.
Hm.. är hos mamma i huset. Det FINNS spöken här. Snälla, visst, men de gillar att kolla in folket i huset så att säga.
Jag=snart 29 år ska sova hos min mamma. Inte en komprimiss om det ska ni veta. Det är ju läskigt o känna att ngn kollar in dig men du kan inte se nåt...
Flis ligger nära A...En varsin trygg säker klippa. Alla i närheten av varandra.
Jag har pratat med spökerna ikväll när jag bäddade till flis. Sa att jag var snäll o trevlig med varmt hjärta. ÄLskar mitt barn o min mamma- alltså en trevlig gäst som förstår att det är fler än mamma o A som bor här.
Snälla... väck mig inte inatt...
Har jag ett 6:e sinne som känner en annan närvaro? Coolt i så fall. Jag som är halvbra på det mesta har en lite mer unik egenskap i så fall..*S*

Imorogn kommer stora släken (eller många av dem alla fall) o säger grattis till tant som blir 29 på måndag...Kul, synd att man inte ses oftare..
hepp på er där ute

Kommentarer
Postat av: mamma

visst är det mysigt med både det ena och det okända. kram

2008-03-08 @ 22:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0