Långfredag

Lååååååååååååååååååååååååååångfredag är alltid lång. Varför det?
Fick en liten sovmorgon imorse. Vaknade 08.20 o trodde lätt att kl va typ 11.
Har varit o påskhandlat lite käk o provade lite gladögon på optikbutiken. Hittade ett par som jag blev förtjust o kär i. MEN.. jag vill inte ha ett par metellicgröna bågar. Å inte fanns dom i ngt diskretarre heller...*suck* Får leta vidare nu när jag vet vad jag vill ha.

Snart på g o åka till morfar o Christine o äta lite smörgåstårta. Det är ett mattema denna helgen o jag som har lite svårt o svälja är jämt liiiiite bitter på allt jag inte kan stoppa i mig :(

Tar igen det när jag blir frisk. En lustig tanke slog mig. Nu när jag äter mindre än vad jag brukar, borde inte det synas på vågen? Hmmm. Min våg är trasig (eller fruktansvärt anti mig alla fall...) Jag gillar inte vågen, not my friend.
Måste ge mig nu. Dags o åka!
hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0