laddar

Laddar för att sätta igång och städa. Idag gäller det att ligga i. Flis ska ju vara hemma med mig imorgon o då vill jag ha 300% fokus på henne inte att jag borde städa osv.
Det som gäller idag är ett par tvättar i tvättmaskinen, toaletterna, bädda rent i extra sängen då vi får sova över sällskap till helgen (välkommen Marie :)
Sen dammsugning som är så otroligt tråkigt. Listan borde kunna göras lång, men bara därför kommer inte jag på så värst mycket mer. Men en STORSTÄDNING alla fall med allt (nästan alla fall) vad det innebär.
Flis hade en alfalfatofs idag när hon kom till dagis. Ursöt, men hur länge tror ni att den fick sitta i? Vi säger så här, jag fick med snodden när jag skulle åka hem...HON VAR TOKSÖT tro mig.

hepp

Kommentarer
Postat av: Gumma

Jag TOKSAKNAR ER hela underbara familjen. Jag jobbar mkt nu ett tag så därför har jag inte kunnat träffa er. Pussa Flis från oss. Plutten blev så glad när han fick se kort på Flis =) Love you.

2008-03-27 @ 11:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0