Update om Flisiris

Fick en läkartid idag till Flisiris för bvcsköterskan hade såklart inte tid. Jag lyckas pricka in ALLA dagar som hon inte är tillgänglig o sånt är irriterande men ett faktum. Jag satt i telefonkö till min o flis husläkare Dr Andersson som återigen sträckte ut sina armar o gav mig en tid. Vi kom dit lite tidigare än vår tid för det skulle tas ett halsprov oxå. Efter en koll av läkaren så konstateras ett VIRUS. Vet ingen vad det kan vara..då är det ett virus. Flis har ju varit prickig över hela kroppen o har blåsor på fötterna. Prickarna är nästan borta men blåsorna är kvar, såå Flis ska vara hemma 3 dagar från dagis pga smittrisk. Men vad som hon skulle smitta vet jag inte. Men vi lär ju inte kunna träffa några vänner eller så på ett par dagar. Vi lever alltså, men vi kan inte träffa någon just nu. Eller..kom o träffa oss på egen risk? Tack snälla LINDA P för att du gjorde mig en bamsetjänst idag o tog med mina arbeten till skolan. Du vet inte vilken underlättan det var för resten av dagen. Imorgon har jag bestämt mig för att börja dieta igen. Det är varmt som hell ute o jag vill verkligen bada i år.. Nu är det fokus som gäller.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra kväll. :)

2008-06-09 @ 20:09:10
URL: http://artondejuni.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

Hej! Besök min blogg och svara på kvällens fråga :)

www.kiwiz.blogg.se

2008-06-09 @ 20:10:20
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0