Trevlig fm tills...

Flis har förstört en prydnadssak för Oliwer...ÅH NEEEEJ... Vet inte hur jag ska få tag på ngt liknande (helst en likadan) Vi hade en supertrevlig fm ända tills flis tog en Skattkista (porslin från Sia) o tappade i golvet. Kan inte tro att hon slängde den , jag tippar o tror att hon tappade den. Locket gick såklart sönder o usch vad jag skäms. Fick Flis o säga förlåt, men det lagar den ju inte. Nu ska jag surfa lite efter en liknande o HOPPAS att det finns att få tag i. Förlåt älskade gumma o plutten. Jag ska göra allt för att hitta en ny.

Kommentarer
Postat av: Anki

Älskade gumma...sånt händer. Jag vet att stumpan inte gjorde det med flit. Du hade verkligen INTE behövt köpa en ny. Men tack för idag mina goa tjejer...Gumma TACK för allt!! Älskar dig sååååå Mycket!! Puss & Kram

2008-06-18 @ 14:55:51
Postat av: Lotta

Tänk att det händer så lätt och att man som mamma skäms så otroligt mycket.............

2008-06-22 @ 20:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0