Tomtegröt

Japp, det tar 3 evigheter att göra den, men åh.. det är ju bara så värt det. Jag som vill ha frukost på minuten när jag vaknat, ja..då är det lite tuffare.. Flis har ju ätit välling så hon står sig lite längre innan det är frukost. Tomtegröt..Hehe mitt i sommaren. Nu ska jag gå o hälla upp lite kaffe. Har blivit en morgonvana och ett måste för att orka vara lite piggare än vad jag faktiskt är. Ok, har inte pissigt morgonhumör men jag vill ha frukost innan jag kan känna mig som en trevig människa. Efter frukost ska flis bada. Nu MÅSTE den sista tippexen bort...Huga

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du får en bra dag =)

2008-06-18 @ 08:55:26
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0