tokslut

Flis ligger o sover nu. Snälla söta raring..Vakna inte 5 imorgon..Jag ber dig på mina bara knän. Hämtade flis vid 14.25 idag..Fick väcka henne i vagnen kl 14.30 0 då hade hon sovit i 2 timmar o verkade inte vara sugen på att vakna just precis då. Vi snurrade runt istan i väntan på att H skulle bli klar med sin ögonop. Han blev 30 min senare än tänkt o sitta så länge i en bil men ngn som inte ens gillar bilen överhuvudtaget gör att man kan bli lätt irriterad. Eller..en hel del. Först ska det vara tyst, inte ett ljud. Sen ska det spelas barnisskiva, men inte den, den eller den låten :( Efter det vill hon inte sitta kvar i sin stol. Sitta knäääää, säger hon. Saken är den att knäpper jag upp henne så VÄGRAR hon sätta sig där igen. Ingen bra idé alltså. Då tar hon till tårarna..STORA krokodiltårar o är sååå arg. Efter många om o men hämtade vi honom o åkte hemmåt. Jag lagade mat, tog bort den och cyklade iväg för att handla lite mat. Insikt, SJUKT TACKSAM FÖR MITT KÖRKORT O MÖJLIGHET TILL BIL... Det var ett projekt som heter duga att trycka ner en massa toa-papper o annat grejs o min lilla cykelkorg. Dessutom en extrapåse på styret o Flis i barnsadeln. Vi tog oss en cykeltur alla fall o det var skönt att få frisk luft, jag har ju inte varit på så mycket äventyr idag ute i det fria. Kom hem o efter det rullade kvällen sakteligen på. Efter välling o tandborstning så är det nattendags.. Säger det igen.. SNÄLLA GOA UNDERBARA FLIS..sov lite längre imorgon..Älskar dig smulis Jag är tokslut på alla sätt o vis idag. Inte ett dugg pratsugen i tfn. Sitter o slötittar på tv en stund o efter att mitt vinglas är slut så ska jag ta en lång varm dusch o gå o lägga mig.

Kommentarer
Postat av: mamma

sov så gott, lite längre än fem

2008-06-25 @ 21:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0