The diet

Ok, har slarvat lite ett tag. Allt mellan mediciner och födelsedagar har det inte varit total fokus. Igår drack jag en shake till lunch, ok smakar inte värst bra men det går ner. Idag åt jag en fullkornspastasallad till lunch, det är rättså bra tror jag. Har ju motionerat lite via promenader o cykelturer. Känner mig inte "FIT" så att säga, men inte heller som en-dallrig-gelé-liknande-manet/kaskelott som är uppspolad från havet. Sjön kanske ropar på mig när jag ska bada o vill ha mig tillbaks som sjökossan Sara, men det vet jag inte förrän jag har gett mig i o tagit ett dopp. Det kommer bli bad i år. Jo, det kommer att bli minst 1. Har hört via aftonbladet att det finns en burkini. Typ heltäckande våtdräktsliknande med slöja för muslimska kvinnor. Kanske värt att införskaffa en sådan?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

allt bra?

jag har 2 tävlingar på min blogg som jag hoppas du vill delta i om du inte redan gör det

mvh emma

www.enlitentax.blogg.se

2008-06-17 @ 16:00:45
Postat av: Dennis

Det är svårt med dieter :S

2008-06-17 @ 16:05:04
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0