Nu ska vi se, sa den blinde...

Idag är det mammi o flis dag. Vi har gjort stan o ätit glass på uteservering och härjat i lite affärer. Flis fastnade verkligen för Lotta på Skopunkten. Mycket trevlig kvinna by the way, tack för en trevlig pratstund! Shoppade 1 klänning till Flis (har ca 4 likadana nu, men sååå sjukt söta med sina coola mönster. Ska försöka få liten flis att modella lite så lägger jag upp bilderna här) o ett par 3/4 jeans med my little ponny tryck på byxfickan bak :)
Jag fixade 2 par tygskor (svarta o vita från punkten) och ett par söta ballerina pjuck till flisen.
AH! inte att förglömma..1 liter jordgubbar för flis såg en man sitta o äta några när vi åt glass. Mammi köpte såklart till henne. 2 st sen var det si så där gott med det..Japp.


Nu ligger flis o sover. Jag-borde-listan är SJUKT lång idag. Får se vad jag orkar göra. Litteraturstudien ligger o väntar på mig. JIPPI! Har inte mycke kvar, men det där lilla sista att få ihop påsen så att säga verkar vara en halv omöjlighet...Men själva litteraturen är klar, men det fattas lite. Bara pyttelite, men det är svårstartat när hövve verkar ha gått på semester.

Picnic/avslutningsdag på dagis ikväll. Morfar o Christine och Farmor o Farfar ska faktiskt med så jag ska styra upp en pastasallad o ta med. Farmor fixar kaffe :)

Nä..tänk om man skulle göra ngt nyttigt? Bara lite?
Jag är ju ingen solpressarguru så jag kan lika gärna vara inne o greja.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0