Nöjd, blött blött blött och inspirerad

Med de förutsättningarna som jag har när det gäller shopping. Det är ju lite sisådär med min inredningsmak så man gör så gott man kan. Jag fokuserade på vardagsrummet idag. Det blev en liten svart lotuslykta, en väggljusstaket som ser ut som ett hjärta och 2 svarta underlägg. Den ena ligger på soff bordet o den andra ska ligga på köksbordet tror jag. Var in till Åhléns. Där har jag inte varit på 3 evigheter o mycket fint fanns det.. Unnade mig en ny mascara för 60 kr (rea är bra) en rengöringskräm från Lóréal. Inget som gick lös på 700 kr alla fall så jag är helt nöjd. Det finns mycket annat som jag skulle vilja köpa hem, men nu tar jag 1 rum i taget. Vardagsrummet ska bli black and white tänkte jag.. Allt brunt känns så fet fel så nu är det ändring på g. F-a-n vad det har regnat idag. Det är inte alls lika kul o springa runt i affärer när man ser ut som en dränkt katt mellan varven. Blött blötare o blötast! Jag är insprirerad till att göra det fint här hemma.. Man vill ju liksom ha en röd tråd.. det är ju bara så. Ska snart hämta flis. Blir en sväng till affären också. Jag lovade ju liksom en piggelin efter dagis idag o sen måste det inhandlas jordgubbar också :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en underbar dag :)

2008-06-19 @ 13:17:45
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: josefin

åhléns är helt klart den bästa affären just nu... SÅÅ grymt fina grejer...! både kläder o prylar!

2008-06-19 @ 22:22:02
URL: http://josefinwedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0