ljuva måndag med 300 måsten

Ok, 300 måsten är det väl inte direkt men nästan. Min käre sambo fick för sig att spola av altantaken med högtryckstvätten just igårkväll. Det resulterade i fint o rent tak, men TOTALT DRETIGA FÖNSTER..Så Sara ska göra det absolut tråkigaste idag..Tvätta fönster. :( Måste dessutom ringa försäkringskassan..Telefonkö..Jippi Måste tvätta (som vanligt av ngn konstig anledning). Hm..Borde åka o lämna in en lönerapport också. Jag ska bara hitta den först. Slarvig? JAG VET, men jag tror jag vet vart den är... Måste dessutom (som kommer ta en massa tid) försöka klura ut detta med facebook. Jag har ingen aning om vad jag gör där just nu. Vill ju kolla in lite folk, men då måste man tydligen vara polare...Mja..jag vill ju mest bara gå in o kika lite på folk. Måste också greja med bilen. Den är också dretig (invändigt) så det blir o försöka lura ut en snabeldrake o städa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0