Kalastime o dagdröm/nattdröm

Idag ska flis o jag till Klippan på sommaravslutning/vårfest men det är inte förrän kl 17. Hoppas vädret håller i sig. Det visade ju sig imorse när jag drog upp persiennen att det hade regnat ute. Hm, lustigt alltså..Jag drömde att de spöregnade inatt o att det smattrade mot fönsterrutan i sovrummet. Hade inte så fel alltså. Drömde även att Flis var kletig i ögonen. Varför vet jag inte, men jag buttade på H för att berätta det och vad han skulle göra åt det...eh...det vet jag inte. Jag har tedens att dagdrömma ibland, men mina drömmar på nätterna brukar ta alla priser. Det är morgon här på Kärrängsv 4 och frukost har redan intagits o 2 koppar kaffe. Jag är verkligen inte ngn ultimat morgonmänniska. Alltid svårt att ta mig upp, sover dessutom skitpissigt om jag vet att kl är ställd extra tidigt. Men grejen är den att kommer jag bara upp så brukar resten lösa sig. Face the fact liksom. Idag funderar jag på om Flis o jag ska ta en sväng till stan, eller om vi bara ska ta cykeln ner till skoghalls centrum o fixa det vi ska ha där... En sak är säker, det lär sluta blåsa en hel del. En liten ikeatur kanske?? Då kan det ju blåsa bäst det vill menar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0