Grattis till mig 29 år!

Hehehe, jag fyller år den 10/3 men en underbar vän firade mig igår med pompa o ståt. En toppkväll i inre hamn med räkor, vitlöksbröd och öl. Fortsättning till nöjes uteservering i stan för lite dessert o yttligare en öl. Tack söta goa Evelina, 7 tusen tack för en oförglömlig kväll. Måste lägga ut koret på oss från hamnen. Servitörern var inte så duktig men mitt kort blev toppen! Träffade Mia som är Evelina bästa vän, sjukt trevig person. Grabbarna som var med hade fotboll i blickfånget så värst social var ju inte de, men himla trevliga de också. hehehe Evelina att du bara kommer på tanken o fira mig nu...det är du det. Tack. Jag behövde verkligen det här! puss o kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt :) Grattis.

2008-06-08 @ 13:52:58
URL: http://lmongo.blogg.se/
Postat av: Evelina

Klart du ska firas gumman :-D Dessutom hade inte räkor, öl och uteservering varit lika mysigt i mars ;-)

2008-06-09 @ 12:39:52
URL: http://peaceofcakeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0