Frukosttime, små grodorna och kräftsill

Jag äter en ciabatta o dricker en kopp kaffe. Flis har petat i sig en vällingflaska o vattenmelon. Vattenmelon till frukost...jaja. Bara hon har ngt i magen innan det är dagistime. Flis ska fira midsommar på dagis idag. Dags för favoriten små grodorna och pryda en midsommarstång med blommor o grönt. Hoppas att vädret håller i sig :)Just det..måste ut o klippa lite blommor som hon kan ta med sig. Jag ska på kräftsilljakt idag. Så sjukt gott men lite svårt att få tag i. Ska kika efter en kräftsillsburk hos fiskhandlaren. Spännande. Det är typ enda gången jag handlar fisk från fiskbilen. Undrar varför det är så`? Jag gillar ju fisk. Alla fall, lax som är benfri o i portionsform, fiskbullar och torskblock som det bara är att göra iordning utan direkt krångel. Nu är det någon liten person som tycker att jag är VÄRLDENS tråkigaste människa när jag sitter här o skriver så jag lär packa ihop min lilla bärbara vän o greja lite inför dagistime

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0