Fredag den 13

Skrockfull? Nja, not really. Ok, har en sak som är typ tabu (men det gäller jämt inte bara idag) O det är nycklar på bordet. Inte ok. Idag ska Flis o jag åka o fixa en liten avslutningspresent till 2 underbara barn som får sommarlov idag. Bara ngt litet för de är duktiga i skolan o med sina aktiviteter. Dagen började 06.30 för mig. Flis har varit uppe sen 06.05 med sin pappa. Ibland är det så skönt o vända på huvudet i 20 min o veta att hon blir underhållen en stund o behöver inte mig just precis då. Idag TVINGADE flis upp mig. Hon ville prompt inte dricka välling i min säng utan ville sitta i soffan. Bara o gå upp.. ÄR så inte upplagd för en diskussion så tidigt på morgon o definitivt inte när jag är nyvaken. När jag är nyvaken gäller 1 sak (generellt sett 2 men men) O jag ska ha frukost. Helst direkt för jag är ASHUNGRIG när jag vaknar på morgonen.. Alltid. Nu ska jag ta en dusch medans flis ligger i soffan o kollar Nicke Nyfiken. Sen bara o ta tillvara på dagen. Hoppas det blir lite varmare idag med ett stort inslag av sooool. :) ha en finfin dag med allt vad det innebär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0