Äntligen!

Äntligen nr 1 Jag ska jobba idag. På Klippan där jag gör min Vfu. Jag är så glad att de vill ha mig som personal o medarbetare. Jag måste ju alltså göra ngt bra! F-A-N vad kul. Jag lääääängtar verkligen efter alla barn o personal. Det kommer bli en fantastisk dag. Äntligen nr 2 Flis får gå till dagis idag o bli stimulerad o leka av sig ordentligt! Äntligen nr 3 Försäkringskassan som verkligen gjorde min dag igår.. På tiden måste jag säga. Ang sminkhistorien igår..Fatta vad svårt det är att få bort kletet från de numera vita listerna..o på handfatet och på klinkersgolvet och på flisiris...Huga. Gissa om vi blev lite ovänner när hon hade kletat in sig o jag fick knappt ta bort det. Mamma!! Hur överlevde du 4 barn??

Kommentarer
Postat av: mamma

Smink???? vem sjutton hinner använda smink när man har 4? Fast visst ett och annat läppstift försvann väl, för att inte tala om parfymflaskor som helt plötsligt var tomma. Så småning om flyttade allt sånt upp på hyllorna högst uppe under taket och blev bortglömt av både er och mig.

2008-06-13 @ 14:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0