Viktig dag

Idag firar Henrik o jag 5 år tillsammans..5 år. Det är en bit på väg tycker jag. Jag har dessutom namnsdag idag, det är ju stora Sara dagen :) Jag tror inte att H kommer ihåg att jag har namnsdag..jag tror inte heller att han kommer ihåg att vi firar 5 år idag. Hade ju varit mysigt o hittat på ngt typ äta ute bara han o jag..men så blir det inte idag. En annan gång kanske. Lovar att uppdatera under dagen. Jag ska alla fall köpa blommor till min pojkvän o baka en gräddtårta med jordgubbar..för tårtan hör Sara-dagen till.

Kommentarer
Postat av: Jolin

Grattis till era 5 år tillsammans och på Saradagen! :)

2008-07-19 @ 07:26:57
URL: http://jollan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0