Underbar kväll

Innan vi kom hem ikväll så var vi hos min pappa o Christine. Jag fick låna 2 böcker o en ljudbok. Ljudboken sparar jag tills hemresan från Skåne om ett par veckor. Hade en himla trevlig kväll hos min pappa. H var också med en stund o sen tog han cykeln som vi hade med o åkte till Stefan o mötte upp honom för en helkväll i hamnen. Flis o jag åkte hem såsmåningom o låg o myste lite i soffan en stund med vällingen innan det var dags för sängen. Jag njuter av tystnaden o lugnet som infunnit sig. Det var otroligt skönt o sitta på altanen o bara läsa min braiga bok. Tack snälla pappa o Christine för en underbar kväll, hoppas maten smakade bra. Älskar er. 22.14..ska nog göra mig iordning för sängen nu o ta med min bok o läsa en liten stund till..Det är ju jag som ska gå upp imorgon så bäst att vara lite (en hel del) utvilad när min sötis ropar :) Sov så gott alla ni som läser.. kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

ha en fortsatt bra fredag (Y) :)

2008-07-25 @ 22:34:19
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0