typ sovmorgon..igen

Flis sov länge idag med. Jippijej! Fast sover hon för länge blir jag nervös o orolig o måste titta till henne. Där sitter hon i sängen o bläddrar i en bok o morgonmyser med gosedjuren ;) Nu är Flis på dagis, sista dagen på den här terminen. Sen har hon semester mitt lilla hjärta. Jag är ledig nästa vecka, sen jobbar jag i 3 veckor på csk, H har sem 29-32 o jag har också tagit en vecka sem v 32. Hoppas verkligen vi hittar på ngt kul då. Jag ska jobba ikväll. Börjar 13.30 så jag tänkte vara lite effektiv innan det är dags att åka o greja lite här hemma. Jobbar heeeeela helgen nu. Kvällen idag, dagen imorgon o söndagkväll. Blir lite pengar i aug..aslångt dit, men inget att göra. Nu ska jag ta o dricka en kopp kaffe o piggna till lite.. Är skitseg..Skumt eftersom jag får sova längre än vad jag brukar på vardagarna.

Kommentarer
Postat av: wedin

jadu gums... endast 3 dagar kvar för mig.. =) ska bli såå kul på onsdag så jag döööör!!!!!

2008-07-04 @ 10:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0