tänker inte

Jag tänker inte klaga på värmen, alla andra gör ju gärna det. Men måste bara säga en sak om värme+sjukhus+bomullskläder= SÅÅÅ DÅLIG KOMBINATION. Svetten har runnit sen jag kom till jobbet vid 13.30 o jag kom väl hem för 10 min sen. Jag måste bara duscha innan jag lägger mig ikväll, är en HOT mama just nu. Hahaha. Jag tycker det är kul för barnen att det är varmt så de kan bada o må gott i värmen, men jag lider med våra pensionärer. De klarar inte värmen o har oftast inget direkt att ta av i reservväg..Stackars. Annars är det lugnt. Min lilla family o jag ska åka iväg en sväng till helgen.. Ska bli himla mysigt. BErättar mer om det en annan dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0