taaadaaa

Jag har badat. Idag vart det premiärdoppet. Jag som inte har badat ute på 2 år.. Hjälp att klä av sig o strutta runt halvnäck på stranden liksom...Åh..ångestattack (nästan alla fall) Min underbara granntant är fantastisk, vi pratade lite igår o jag tänkte verkligen efter idag Lisa... Visst, det finns riktiga Wfitade" beach-honeys men också andra människor... Men alla fall, jag är inte värst o jag vet att folk glooor inte på mig även om det känns så ibland. Men nu har jag badat alla fall o det kändes bra. RIKTIGT BRA. Kan faktiskt tom bli ett par fler dopp tror jag. Tack snälla pappa för maten du bjöd på idag. Jättegulligt av dig. Nu ska jag göra ngt. Ngt = tvätta, städa, tvätta fönster, plocka leksaker inne o ute, förbereda mat inför kvällen osv. Dumma lista som aldrig tar slut.

Kommentarer
Postat av: mamma

grattis till badet. tack Lisa

2008-07-24 @ 16:54:23
Postat av: Lisa

Kul att du lyssnade på mig & tänkte på mig o Morsan det var så lite så!! Kram Lisa

2008-08-07 @ 10:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0