sms

Såg att jag hade fått ett sms inatt. Inget jag går upp för, så jag har alltid luren på ljudlös när jag lägger mig. Ifall att ni vet.. Fyllesamtal o liknande funkar liksom inte när man har familj. Smset kom från en arbetskamrat som vill att jag ska jobba för henne helgen v 31. Saken är den att jag tror att jag är rättså nöjd över de turer jag har inbokat i sommar. Har sem v 32 så jag hade faktiskt tänkt att gå av morgonen den 1/8 (jobbar natt till fredag då nämnligen)o ta helgen då liksom... Måste kolla med personen ifråga om det gäller dag eller natt. Men varför egentligen? Jag tror jag bestämt mig för att inte jobba mer än vad jag har inbokat. Mmm så får det bli. Ska messa henne tillbaks o säga att jag inte har möjlighet att ta den helgen. Vill ju också vara ledig!

Kommentarer
Postat av: matilda

ja det är klart du inte vill jobba hela sommaren! vad jobbar du med?

2008-07-08 @ 08:26:47
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hej kusinen! Hoppas ni mår bra trots "gurk" incidenten:P Ikväll är det kalas för lillebror, men det kanske du redan visste...Iallafall, klockan sex blir det. Hoppas vi ses, saknar er, och lite Flis-energi vore aldrig fel:)

Hoppas ni får en bra dag! Kram på er

2008-07-08 @ 09:53:04
URL: http://lovisalovisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0