rörigt

Ok..fel förmodligen av mig att säga så här men, jag önskar så in i bomben att jag får vara ledig till helgen. Det är så rörigt i vårt hem o trots att vi bara är tre som bor här så känns det ibland som minst 100. Att göra listan verkar inte krympa, dessvärre verkar saker att göra föröka sig på ngt konstigt sätt? Fy de tråkigaste sakerna verkar föröka sig mest. Typ ju längre man drar på det destu värre blir det.. Ex skitiga fönster..Mer is i frysen som borde frostats ur för ett tag sen. Gaaahh...Hoppas att jag får vara ledig till helgen så jag får ngt gjort alla fall. Sjukt sugen på kokoskaka också. Mmmmums filibabba

Kommentarer
Postat av: EvlajnDesign

Är du sugen på en ny bloggdesign? Kika gärna in på min blogg, och var med i designutlottningen :)

2008-07-22 @ 20:23:39
URL: http://evlajndesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0